9000 اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین نیاز است

9000 اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین نیاز است

به گزارش هم پیما، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با وعده بهسازی ۳ آزاد راه کشور با اعتبار ۳.۵ همت، اظهار داشت: ۹۰۰۰ اتوبوس برای برای جابجایی زائرین اربعین نیاز است.



به گزارش هم پیما به نقل از مهر، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بهسازی آزاد راه های قم- کاشان، کاشان - اصفهان و زنجان - تبریز با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی اطلاع داد و اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرایی طرح، ۵ اکیپ در محور آزاد راه قم - کاشان و ۶ اکیپ اجرایی در آزاد راه زنجان - تبریز درحال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه مقاطع ضروری آزاد راه قم-کاشان- اصفهان تا آخر سال جاری با اقدامات ترمیمی بهسازی می شود، اضافه کرد: در زمان حاضر ۳۰۰ اکیپ اجرایی جهت بهسازی ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.
وی حجم اعتبارات اجرایی جهت تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه های کشور را افزون بر ۲۰ همت اعلام نمود و ضمن اشاره به سفرهای اربعین، اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در جهت بهسازی، ایمن سازی و… مسیرهای جاده ای منتهی به مرزهای اربعینی کشور درحال اجراست که تا ۲۰ روز قبل از شروع سفرها ادامه خواهد یافت.
به گفته رئیس سازمان راهداری، نصب و استقرار سایبان های جدید، دستگاههای آبسرد کن، راه اندازی سرویسهای بهداشتی و … در پایانه های مرزی، در زمره اقدامات این سازمان جهت امور رفاهی زوار عزیز است.
امانی عرضه خدمات سفر به زائرین اربعین حسینی را همچون مهم ترین مسئولیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست و خاطرنشان کرد: جهت حمل و نقل زائرین عزیز اربعین حسینی در پیک (اوج) سفرهای بازگشت، ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز است که با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت ها، سازمان های نظامی و… بتوانیم بهتر از سالهای گذشته به زائرین اربعین ارائه ی خدمت نماییم.


منبع:

1403/04/17
12:23:31
5.0 / 5
248
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
هم پیما
هم پیما