ثبت ۶۵۳ هزار قرارداد رایگان اجاره مسکن در سامانه خودنویس

ثبت ۶۵۳ هزار قرارداد رایگان اجاره مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش هم پیما، مدیر سامانه خودنویس از ثبت 653 هزار قرارداد رایگان اجاره مسکن در سامانه خودنویس آگاهی داد و اظهار داشت: قراردادهای خرید و فروش مسکن نیز 535 فقره بوده است.



به گزارش هم پیما به نقل از مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس جزییات ثبت قراردادهای اجاره و همین طور خرید و فروش را در سامانه خودنویس تشریح نمود و اظهار داشت: تا حالا یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۶۱۹ قرارداد در سامانه خودنویس به وجود آمد که از این تعداد ۶۵۳ هزار و ۶۲۵ قرارداد در این سامانه تکمیل و منجر به عقد قرارداد رسمی شده است.
ساسانی امکان استفاده از خدمات این سامانه در تمام ایام هفته و در همه ساعات شبانه روز را یکی از مهم ترین خاصیت های این سامانه عنوان نمود و اضافه کرد: به عنوان نمونه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از یک هزار قرارداد در سامانه خودنویس ثبت گردید و کد رهگیری دریافت نمودند. همچنین، پشتیبان های سامانه در این ایام نیز پاسخگوی مردم بودند.
صرفه جویی یک هزار و ۹۹ میلیارد تومانی با ثبت قراردادها در سامانه خودنویس
وی افزود: صرفه جویی انجام شده در سامانه خودنویس برای عموم مردم برمبنای فرمول های رسمی محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک یک هزار و ۹۹ میلیارد تومان بوده است. این مبلغ برای قراردادهایی محاسبه شده است که متعاملین به سبب حق انتخاب به وجود آمده در این سامانه بدون مراجعه به مشاوران املاک قرارداد منعقد نمودند.
به گفته ساسانی، قراردادهای خرید و فروش نیز از خردادماه در سامانه خودنویس امکان ثبت را یافتند که اکنون ۵۳۵ قرارداد خرید و فروش در این سامانه به ثبت رسیده و کد رهگیری دریافت نمودند.


منبع:

1403/04/28
12:39:35
5.0 / 5
2399
تگهای خبر: خدمات , فروش , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
هم پیما
هم پیما